Көбінесе концепцияны әзірлеу кезеңінде инвесторлар ағымдағы нарықтық жағдайлардың негізгі аспектілерін ұмытып кетеді. Нысанның кім үшін және не үшін салынып жатқанын нақты түсіну ғана емес, сонымен қатар ұзақ мерзімді даму жоспарларын егжей-тегжейлі көрсету өте маңызды.
Тағы бір жиі кездесетін қателік — аумақ көлемінің маңыздылығын асыра бағалау. Үлкен аумақ әрқашан көп пайда әкелмейді, өйткені қосымша есептегіштер қосымша шығындарды тудырады, бұл оңтайландырудың әдеттегі мәселесі. Сонымен қатар, тұжырымдама жан-жақты болуы керек. Мысалы, қызықсыз болып шықса, 5-қабатты жасаудың мәні неде?
Сондай-ақ, сауда және ойын-сауық орталықтарын жобалау кезінде ағынның төмен айналымы және якорьді дұрыс орналастырмау жиі кездеседі.
Бұл кезеңнің басты құндылығы дәл бастапқы кезеңде ең аз шығындармен оңтайлы шешімді әзірлеу мүмкіндігінде жатыр. Концептуалды дизайнды әзірлеу барысында тұжырымдама бірнеше рет өзгеруі мүмкін.
Біздің тәжірибемізден мысал: Көкшетауда ғимараттың бастапқы тұжырымдамасында 22 000 шаршы метр болатын. Дегенмен, жоба иесі туындаған бюджеттік шектеулерді ескере отырып, аумақты 15 000 шаршы метрге дейін қысқартуды ұсынды, бірақ сонымен бірге дизайн мен функционалдылықты егжей-тегжейлі пысықтауды ұсынды. Біз сайтты аралап, иесімен бірге қосымша зерттеулер жүргіздік. Нәтижесінде жаңартылған бастапқы деректерді ескере отырып, жаңа тұжырымдама пайда болды.